سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه سانتریفیوژ پی ار پی

برای آزمایشگاه‌های تشخیصی که اغلب نیاز به چرخش نمونه‌ها با سرعت‌های بالاتر دارند، سانتریفیوژ 15000 rpm دستگاه شماست. این میکروسانتریفیوژ بصری از زیبایی ریزه ریز مدرن خود با یک درایو بدون تعمیر و نگهداری با کارایی بالا پشتیبانی می کند. همچنین دارای سیستم ترمز پیشرفته قفل درب، ویژگی تشخیص عدم تعادل و روتور آلومینیومی 12 شیار با درب فلزی پیچ دار برای ایمنی و طول عمر است. آداپتورهای کاهنده برای چرخاندن لوله های کوچکتر به همراه ابزار ارائه می شوند و یک روتور نواری اختیاری نیز موجود است.

سانتریفیوژ 15000 rpm دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ و قابل دسترس با نور پس زمینه است که تمام پارامترهای عملیاتی کلیدی را بدون سر و صدا نشان می دهد. حافظه داخلی هوشمند به اپراتورهای دارای برنامه‌های چرخشی معمولی اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویژگی «آخرین اجرا» برای چرخاندن سریع لوله‌های خود در زمان صرفه‌جویی کنند. علاوه بر سانتریفیوژ 15000 دور در دقیقه همچنین اتصال پیشرفته‌تری را ارائه می‌دهد و امکان کار از راه دور از رایانه را فراهم می‌کند. با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد، کاربران می توانند به راحتی رکوردهای اجرا شده را در یک فایل اکسل برای ارجاع آسان ذخیره کنند.

سانتریفیوژ PCR یخچال دار 17000 دور در دقیقه

برای ویژگی‌ها و عملکردهای برتر، به سانتریفیوژ یخچالی PCR 17000 دور در دقیقه نگاه نکنید. این وسیله کوچک حیوانی است که برابری ندارد و شما در لحظه امتحان آن را دوست خواهید داشت. خواه برای بارش الکل، استخراج فنل، تهیه اسید نوکلئیک، کاربردهای حساس به دما به میکروسانتریفیوژ نیاز داشته باشید، سانتریفیوژ PRP یخچال دار با سرعت 17000 دور در دقیقه هر کاری را که شما از آن نیاز دارید انجام می دهد.